24/7 BP Monitor

24/7 BP Monitor la domiciliu

Monitorizarea valorilor tensiunii arteriale la intervale de timp regulate.

Pachet montare Holter TA 24h și monitorizare parametri
250 lei
Pachet montare Holter TA 48h și monitorizare parametri
350 lei
Pachet montare Holter TA 72h și monitorizare parametri
450 lei

Interpretare holter tensiune

Interpretare holter tensiune
solicită informații

De ce sa alegi serviciile medicale la domiciliu ConfortMed?

Flexibilitate

Stabilești ziua și intervalul programării, iar echipa ConfortMed  va veni acasă la tine sau la birou.

Servicii Personalizate

În funcție de nevoia fiecărui pacient și de recomandarea medicului.

Calitate

De la echipamente și consumabile la etica profesională și efectuarea serviciilor.

Întrebări adresate frecvent

Holterul TA este un dispozitiv medical care monitorizează valorile tensiunii arteriale la anumite intervale de timp

în timpul zilei – la fiecare 30 min

în timpul nopţii – la interval de 60 min

Dispozitivul constă într-o manșetă care se atașează pe unul dintre brațe. Manșeta este ataşată de aparatul Holter printr-un furtunaş de cauciuc, pe care pacientul îl poartă în jurul taliei sau în jurul gâtului.

Dispozitivul Holter are dimensiunea unui telefon mobil și este ușor de purtat pe tot parcursul zilei, fără a incomoda. Această investigație oferă astfel medicului informații despre valorile tensionale ale pacientului pe tot parcursul unei zile normale de activitate, fiind astfel surprinse atât momentele mai liniștite cât și momentele mai stresante din viața pacienților.

Ghidurile internaționale de cardiologie recomandă ca în cazul în care se identifică o tensiune arterială de 140-90 mmHg sau mai mult, pacientul să-și verifice tensiunea acasă și în timpul activităților de zi cu zi. Cea mai bună metodă de a face acest lucru este cu ajutorul unui aparat de monitorizare a tensiunii (cunoscut uneori ca “Holter de tensiune”) pe care pacientul îl poartă timp de 24 de ore.

Monitorizarea valorilor tensiunii arteriale este importantă atât la pacientul aflat pe tratament antihipertensiv pentru evaluarea eficacităţii tratamentului, cât şi pentru a diagnostica corect hipertensiunea arterială la anumite categorii de pacienţi.

Dispozitivul Holter îl ajută pe medic să pună un diagnostic corect, bazat pe datele strânse în timp ce pacientul a fost evaluat prin holter.

Tensiunea crescută pe care medicul o poate descoperi la un control de rutină poate fi pusă pe seama prezenței pacientului în cabinet (așa numita „Hipertensiunea de halat alb”), așa că datele cumulate în urma monitorizării prin Holter TA, oferă o viziune mai clară asupra profilului pacientului.

  • Pentru a putea stabili diagnosticul de hipertensiune arterială mai ales la cei cu valori ale tensiunii arteriale de graniță ori ale tensiunii arteriale mascate
  • Pentru evaluarea răspunsului la tratamentul medicamentos
  • În cazul suspiciunii de hipertensiune “de halat alb” (înregistrarea unor valori mai mari ale tensiunii arteriale în cabinetul medicului decât acasă).
  • Este recomandată evitarea hainelor cu mâneci strâmte pentru a evita eventuale dificultăți la îmbrăcare după montarea aparatului.
  • Aparatul trebuie purtat peste o îmbrăcăminte ușoară, de preferat de bumbac (nu material sintetic). În funcție de timpul de interval setat, la recomandarea medicului, aparatul ia o tensiune arterială, prin umflarea manșetei.
  • Este recomandat ca în momentul respectiv să țineți brațul întins și relaxat. După luare tensiunii arteriale este recomandată reluare activității obșinuite.
  • Este interzis ca aparatul să ia contact cu apa, sau orice alt lichid.
  • Pacientul îşi va urma fără întrerupere tratamentul medicamentos pe care îl are prescris de medicul său curant, chiar şi în timpul investigaţiei.

În funcție de recomandarea medicului, dispozitivul trebuie purtat minimum 24 ore, maximum 72 de ore.

Nu, monitorizarea prin Holter TA (tensiune) nu este o investigaţie dureroasă.

La recomandarea medicului, dispozitivul medical poate fi purtat o perioadă mai lungă de timp.

Apelând dispeceratul ConfortMed la 0735122122 sau completând formularul din pagina de contact, de luni până duminică, în intervalul 07:00 – 23:00.

Echipa ConfortMed va fi prezentă la locație în ziua solicitării sau în următoarea zi. ConfortMed onorează solicitările la domiciliu în ordinea primirii lor. Dacă contextul solicitării este unul în care este nevoie de asistență urgentă, recomandăm apelarea la 112.

Plata serviciului se face imediat după terminarea ședinței. Este disponibilă plata cash sau cu cardul, în baza căreia va fi eliberat bonul fiscal.

Completează datele de mai jos pentru a lua legătura cu un dispecer medical.